Laatste nieuws

Beamer en/of geluidsset nodig?

Heeft u een presentatie, of een bonte avond in de muziekkelder, of wilt u met z'n allen film kijken: geen probleem! De Hoof beschikt over diverse beamers, projectieschermen en geluidsets die u bij ons kunt huren.... Lees verder

Om mee te nemen:

  • persoonlijk beddengoed: kussensloop, matrashoes, slaapzak/dekbed
  • gebruiksartikelen zoals handdoeken, theedoeken, vaatdoeken, vuilniszakken, afwas/schoonmaakmiddel, dweilen, toiletpapier, koffiefilters, vaatwasblokjes (professioneel, 1-3 minuut)
  • een volledige EHBO-doos
  • benodigde audio-visuele middelen (of te huur bij De Hoof)
  • benodigde sport- en spelmaterialen
  • schilderstape om uw mededelingen mee aan te plakken
  • afgenomen dranken/podiumdelen dienen voor vertrek aanwezige dag gasten dienen vóór vertrek te worden voldaan per bankoverschrijving (geen pin). Houdt u de benodigde app of reader s.v.p. bij de hand (denk aan betalingslimiet).
  • afhankelijk van uw programma voldoende verlengkabels, verloopstekkers, etc.
  • white-board stiften

Om te doen:

  • tijdig uw bestelling doorgeven indien u gebruik wilt maken van onze maaltijd- of snackservice
  • tijdig uw drankbestelling doorgeven als u gebruik maakt van onze drankenservice of biertap
  • tijdig doorgeven als u audiovisuele middelen wilt huren
  • tijdig doorgeven als u gebruik wilt maken van een kampvuur
  • tijdig de podiumdelen reserveren
  • tijdig een beamer en/of geluidsset te huren
  • een telefoonnummer van uw GSM (of van uw organisatie) doorgeven aan de thuisblijvers
  • een slaapkamerindeling maken (download indeling De Vaarsche Hoef, Hoeve Nolleken en Hoeve ter Hofstad)
  • een corvee-rooster maken voor op de vertrekdag
  • het nachtregister (en eventueel daggasten) voorbereiden en uiterlijk bij aankomst inleveren
  • uw BHV-ers / EHBO-ers voorbereiden en aanwijzen welke rol zij vervullen tijdens uw verblijf
  • doorgeven aan uw gasten en buschauffeurs dat dient te parkeren op de parkeerplaats, parkeren in de berm is niet toegestaan
  • eventueel een annuleringsverzekering afsluiten, u ontvangt hiervoor desgevraagd een formulier

Om te weten:

  • inchecken is vanaf zie reserveringovereenkomst, uitchecken is voor zie reserveringsovereenkomst
  • leveranciers kunnen spullen brengen en ophalen binnen de gehuurde periode (zie reserveringsovereenkomst)
  • huisdieren zijn niet toegestaan op het terrein en in de gebouwen van De Hoof
  • op iedere toegangsdeur van de hoeves en op iedere deur naar de slaapkamers / vergaderzalen is een kunststof bord bevestigd. Deze borden kunt u gebruiken voor uw interne communicatie. Gebruik voor de bevestiging van de A4-tjes schilderstape
  • noteer voor noodgevallen de volgende telefoonnummers en adressen
    • Spoedposten Helmond,Geldrop,Eindhoven voor spoed in avons/nacht/weekend 088-8765151
    • Voor vragen aan een huisarts (geen spoed) belt u uw eigen huisarts
    • Dichtsbijzijnde ziekenhuizen: Elkerliek Ziekenhuis, Wesselmanlaan 25, Helmond  en  Ziekenhuis St. Anna, Bogardeind 2, Geldrop
    • Noodgevallen politie/brandweer/ambulance 1-1-2
    • Apotheek Kerkstraat, Kerkstraat 6B, Someren
  • de Groepsaccommodaties-Nederland Voorwaarden